Incompany trainingen

Jij wil zelf leren om klantgerichte teksten te schrijven die overtuigen en aanzetten tot actie. Of je vindt dat jouw medewerkers in hun dagelijks e-mailverkeer of klachtenafhandeling klantgerichter moeten schrijven.

Op maat gemaakte trainingen

Een training volgens het principe hit-and-run voegt weinig waarde toe. Je wilt immers dat de kennis die je opdoet blijvend is. Daarom werk ik in de trainingen met eigen teksten. In eigen werk herken je jezelf en jouw klanten veel beter dan in standaardteksten die de trainer voor jou bedacht heeft.

Schrijven gaat maar gedeeltelijk over schrijven

Overtuigend en klantgericht schrijven waarmee je het gedrag van jouw klant beïnvloedt, gaat allereerst over het stellen van doelen en het kennen van jw doelgroep. Daarna leer je hoe je met een goede tekstopbouw, de juiste schrijfstijl en uiteraard de juiste inhoud jouw lezer positief beïnvloedt en hem aanzet tot het gedrag dat je van hem wilt.

Trainingen: open inschrijving of incompany

Je leert in een of meerdere dagen hoe je ook zelf klanten beïnvloedt met goede teksten.

Meer weten?

En ja, dat is vrijblijvend.

Neem contact op met Kristel Eshuis. Je bereikt haar via 06 48 76 79 96. Of per mail: info@kristaalhelder.nl

Zij gingen je voor

Lees ook eens de ervaringen van anderen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *