Incompany trainingen

U wilt zelf leren om klantgerichte teksten te schrijven die overtuigen en aanzetten tot actie. Of u vindt dat uw medewerkers in hun dagelijks e-mailverkeer of klachtenafhandeling klantgerichter moeten schrijven.

Op maat gemaakte trainingen

Een training volgens het principe hit-and-run voegt weinig waarde toe. U wilt immers dat de kennis die u opdoet blijvend is. Daarom werk ik in de trainingen met uw eigen teksten. In eigen werk herkent u zichzelf en uw klanten veel beter dan in standaardteksten die de trainer voor u bedacht heeft.

Schrijven gaat maar gedeeltelijk over schrijven

Overtuigend en klantgericht schrijven waarmee u het gedrag van uw klant beïnvloedt, gaat allereerst over het stellen van doelen en het kennen van uw doelgroep. Daarna leert u hoe u met een goede tekstopbouw, de juiste schrijfstijl en uiteraard de juiste inhoud uw lezer positief beïnvloedt en hem aanzet tot het gedrag dat u van hem wilt.

Trainingen: open inschrijving of incompany

U leert in een of meerdere dagen hoe u ook zelf klanten beïnvloedt met goede teksten.

Meer weten?

En ja, dat is vrijblijvend.

Neem dan contact op met Kristel Eshuis. U bereikt haar via 06 48 76 79 96. Of per mail: info@kristaalhelder.nl

Zij gingen u voor

Lees ook eens de ervaringen van anderen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *